مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 17:052021-03-25اجتماعي

تخفیف  70 درصدی فروش کتاب در طرح آرامش بهاری در تبریز


با همکاری اداره اوقاف وامور خیریه ناحیه دو شهرستان تبریز، کتاب فروشی سلام اقدام به فروش کتاب با تخفیف 70 درصدی در قالب طرح آرامش بهاری کرده است.

- تخفیف  70 درصدی فروش کتاب در طرح "آرامش بهاری" در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی با همکاری اداره اوقاف وامور خیریه ناحیه دو شهرستان تبریز، کتاب فروشی سلام اقدام به فروش کتاب با تخفیف 70 درصدی در قالب طرح "آرامش بهاری" کرده است.

رضا بخشی مدیر کتاب فروشی سلام در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز، یک مکان مناسبی را در مرکز شهر و با مساحت 240 متر جهت عرضه کتاب در اختیار کتاب فروشی سلام قرار داده است.

وی افزود: ما تا زمانی که در این مکان حضور داشته باشیم، برای تمامی مردم، تخفیف 50 درصدی خرید کتاب را همواره و در طول سال ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: کتاب های ما شامل کتب مذهبی، ارزشی و دفاع مقدس، رمان های ایرانی و خارجی، کتب مخصوص کودک و روانشناسی عمومی است و اکنون برای بهار سال 1400 طرحی با عنوان آرامش بهاری را زیرنظر اداره اوقاف با تخفیف ویژه 70 درصدی اجرا کرده و در این راستا اقدام به ارائه کتاب برای عموم مردم کردیم که استقبال بسیار خوبی نیز از این طرح انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف  70 درصدی فروش کتاب در طرح آرامش بهاری در تبریز

تخفیف  70 درصدی فروش کتاب در طرح آرامش بهاری در تبریز